«  Павлодар ауданының  Кеңес негізгі   жалпы білім беру мектебі» ММ

                   2018-2023 жылдарға  арналған даму бағдарламасы

                                      Бағдарламаның паспорты

Бағдарлама жылдары

 

2018-2021  ж.ж.
Бағдарламаның  атауы «Этномәдени білім беру  және тәрбиелеу -оқушыларға  білім беру сапасын арттыру факторы ретінде»
Бағдарлама кезеңдері 2018-2019  ж.ж.  —  Диагностика ,прогностика

2019-2020  ж.ж.  —  Ұйымдастыру ,практика

2020-2021  ж.ж.  —   Қорытынды

Бағдарламаның  негізгі стратегиялық мақсаты   ҚР азаматтарын қалыптасуына әсер ететін

оқыту және тәрбиелеу табиғи

энтомәдени ортасын қалыптастыру.

 Бағдарламаның стратегиялық  міндеттері

 

 

—         оқыту үдерісіндегі технологияларын

жаңарту және жетілдіру;

—   басты құзыреттіліктерін қалыптастыру;

—   этномәдени оқыту және тәрбиелеу арқылы

оқушылар көзқарасын   қалыптастыруда

төзімділікке тәрбиелеу;

—         халық тарихының және мәдениетінің

рухани құндылықтарын меңгерген

және  отансүйгіштік  сезімге ие болған

тұлғаны  қалыптастыру және тәрбиелеу.

Бағдарламадан күтілетін нәтиже  

—         қоғамның полиэтникалық мемлекетте

өмір   сүре  алатын түлектерге

мемлекеттік   тапсырысын қамту;

—    құрамында ұлттық-аймақтық компоненті бар

әр пән бойынша жобалау-зерттеу

жұмыстарын жүргізу;

—    этномәдени білім беру міндеттерін жүзеге

асыру мақсатында мұғалімдер үшін

автоматтандырылған жұмыс орындарын

ұйымдастыру;

—  мектептің түрлі аудандық және облыстық

этномәдени бірлестіктерімен сыртқы

байланыстар орнату , нығайту;

—  жыл сайын жазғы демалыс мерзімінде

этномәдени  алаңның жұмысын   ұйымдастыру;

—  мектептегі жасөспірімдерді қазақ халқы

тарихын, салт-дәстүрлерін, тілін меңгеруге

бағыттайтын этномәдени орталығы ретінде

ұйымдастыру.

 

 

Бағдарламаның нормативтік негіздемесі

 

 

1.ҚР Конституциясы;1995 жыл, 30 тамыз

2.Қазақстан Президентінің «Қазақстандық жол -2050: Мәңгілік ел» жолдауы

3.1989 жылғы 20 қарашадағы Бала құқықтары туралы конвенция (Қазақстан Республикасы  Жоғарғы Кеңесінің 1994  жылғы

8 маусымдағы қаулысымен

ратификацияланған).

4.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.(№ 319  27.07.2007 ж )

5.ҚР «Тіл туралы» Заңы (№ 151 11.07.1997 ж)

6.Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы баланың құқығы туралы»  2002 жылғы  8 тамыздағы Заңы.

7.Қазақстан Республикасының «Неке және отбасы туралы» 1998 жылғы

17 желтоқсандағы Заңы.

8.Қазақстан Республикасында 2011 – 2020 жылдарға арналған білімді дамыту мемлекеттік  бағдарламасы

9.ҚР-ның 2015 жылға дейін білім беру жүйесін дамытудың тұжырымдамасы. Астана ,2014 ж және т.б.

10.      Оқушылардың  функционалдық  сауаттылығын дамыту жөніндегі  2012-2016 жылдарға арналған  ұлттық іс-қимыл жоспары.

Бағдарламаны жасаушылар   Кеңес негізгі мектебінің педагогикалық   ұжымы ,

әкімшілігі

Бағдарламаны орындаушылар Кеңес негізгі  мектебінің ұжымы,оқушылар
Бағдарлама

 жүзеге асу

 мерзімі

2018-2021  ж.ж.
Бағдарлама ұсынылады Кеңес негізгі мектебінінң ұжымына,оқушыларына
Бағдарлама талқыланды Педагогикалық кеңес № 3 ,2018 жыл.

 

Бағдарлама қабылданды

 

 

Педагогикалық кеңес № 3 ,2018 жыл

 

                                  

                                        Мектептің сипаттамасы

Заңды тұлға атауы «Кеңес негізгі жалпы білім беру мектебі» ММ

 

Мектеп директоры Молдахметова  Айнур  Шалабайқызы

 

Мекен-жайы Әйтім ауылы , Школьный көшесі ,1

 

Мектеп телефоны 8 (7184) 51-2-94

 

Салынған  жылы 1970 жыл

 

Заңды тұлғаның  мемлекеттік тіркелуі туралы куәлігі № 85-1945-10 ММ  02.03.2006 жыл
Еmail Keness1970-2021@mail.kz

 

Мектептің жалпы  мәліметтері

 

0,9175 га
Бөлмелер  саны Спортзал — 2 ,оқу кабинеттері — 6, медкабинет — 1, асхана-1,компьютерлік кабинет-1, кітапхана-1,

шағын  орталық -1.

Мектептің жобалық қуаттылығы

 

60 орын
Оқыту тілі

 

Қазақ тілінде
Ауысым саны

 

1 ауысым
Жұмыс уақыты 08.00-13.00

14.30- 18.00

 

Мұғалімдердің саны

 

15мұғалім ,1 тәрбиеші

 

 

 

 

 

           Бағдарламаның  тұжырымдамалық   негіздемесі:

 

Мектеп ұжымы келесі нәтижелерге  жету керек:

 

  • әдістемелік тақырыптарды әзірлеу;

 

  • сабақ барысында және сабақтан тыс білім беру жүйесінде инновациялық технологияларын қолдану;

 

  • педагогикалық кеңестерді шығармалық нысандарында өткізу (дөңгелек үстелдер , педагогтарға арналған кештер)

 

  • мұражай тәжірибесі бойынша мақсатталған жұмыс;

 

  • жобалау қызметін жүзеге асыру;

 

  • денсаулық сақтау технологияларын қолдану;

 

  • мектептің ата-аналармен және қоғамдық ұйымдармен

бірегей жұмысы.

 

 

 

 

 

 

 

                                             МАЗМҰНЫ:

 

    Бағдарламаның негізгі стратегиялық мақсаты:

 

     ҚР азаматтарын қалыптасуына әсер ететін оқыту және тәрбиелеу    

     табиғи   энтомәдени  ортасын  қалыптастыру.

 

 

     Бағдарламаның стратегиялық   міндеттері:

 

  • оқыту үдерісіндегі технологияларын жаңарту және жетілдіру;

 

  • басты құзыреттіліктерін қалыптастыру;

 

  • этномәдени оқыту және тәрбиелеу арқылы оқушылар көзқарасын

қалыптастыруда төзімділікке тәрбиелеу;

 

  • халық тарихының және мәдениетінің рухани құндылықтарын меңгерген

және   отансүйгіштік сезімге ие болған тұлғаны  қалыптастыру және

тәрбиелеу.

 

  • Этномәдени білім беру және тәрбиелеу арқылы мектеп оқушыларының

білім сапасын арттыру.

 

 

 

 

 

                             КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

 

—    қоғамның полиэтникалық мемлекетте өмір сүре алатын

түлектерге  мемлекеттік тапсырысын қамту;

 

—    құрамында ұлттық-аймақтық компоненті бар әр пән   бойынша жобалау-

зерттеу жұмыстарын жүргізу;

 

—   этномәдени білім беру міндеттерін жүзеге асыру мақсатында мұғалімдер

үшін автоматтандырылған жұмыс орындарын ұйымдастыру;

 

—     мектептің түрлі аудандық және облыстық этномәдени бірлестіктерімен

сыртқы байланыстар орнату , нығайту;

 

—   жыл сайын жазғы демалыс мерзімінде этномәдени алаңның жұмысын

ұйымдастыру;

 

—   мектептегі жасөспірімдерді қазақ халқының тарихын, салт-дәстүрлерін,

тілін   меңгеруге бағыттайтын этномәдени орталығы ретінде

ұйымдастыру.

 

  • этномәдени білім беру және тәрбиелеу арқылы мектеп оқушыларының

білім сапасын арттыру.

 

 

 

 

 

 

                       Бағдарламаның нормативтік негіздемесі:

 

1.ҚР Конституциясы;1995 жыл , 30 тамыз

2.Қазақстан Президентінің «Қазақстандық жол  — 2050: Мәңгілік ел» жолдауы

3.1989 жылғы  20 қарашадағы Бала құқықтары туралы конвенция (Қазақстан Республикасы  Жоғарғы Кеңесінің 1994  жылғы

8 маусымдағы қаулысымен  ратификацияланған).

4.Қазақстан  Республикасының  «Білім туралы» Заңы

(№  319 27.07.2007  ж )

5.ҚР «Тіл туралы» Заңы (№ 151  11.07.1997 ж )

6.Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы баланың құқығы туралы»  2002  жылғы  8 тамыздағы Заңы.

7.Қазақстан Республикасының «Неке және отбасы туралы» 1998 жылғы 17 желтоқсандағы Заңы.

8.Қазақстан Республикасында 2011 – 2020 жылдарға  арналған білімді дамыту мемлекеттік  бағдарламасы

9.ҚР-ның  2015 жылға дейін білім беру жүйесін дамытудың тұжырымдамасы, Астана , 2014 және т.б.

10.Оқушылардың функционалдық  сауаттылығын дамыту  жөніндегі    2012-2016 жылдарға  арналған  ұлттық  іс-қимыл жоспары.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Оқыту және тәрбиелеудің  тұтас этномәдени ортасының            

                                      тұжырымдамалық  моделі

 

 Тұжырымдаманың негізін келесілер құрайды:

 

  мектеп білім беру негізгі парадигмасына сәйкес  үздіксіз мақсатталып

даму;

—  мемлекеттің оқушыларды этномәдени оқыту және тәрбиелеу әлеуметтік

тапсырысын орындалуын қамту.

 

 

Мектептің дамуындағы өзекті мәселелер:

 

—   ғылыми танымдықты көрсететіндей оқыту мазмұнын  оңтайландыру;

 

  • оқушылардың үздіксіз сапалы білімді қосуға және оны пайдалануға

қажеттілігін  қалыптастыруға әсер ететін оқыту үдірісін үздіксіз

сипаттамасын беру;

 

  • оқу жүктемесін оңтайландыруға және ақпаратпен тиімді жұмыс істей алу

дағдыларын меңгеруге ықпал ететін интегрирленген курстарды және

элективтерді тәжірибеге енгізу;

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Жүзеге асыру нысандары:

 

  • оқу пәндерін интеграциялау, білім беруді ақпараттандыру, оқыту үдерісіндегі ұйымдастырушылық инновациялық технологиялары (ізденіс, проблемалық, жобалық, зерттеу, ойын, ақпаратпен тиімді жұмыс істеу);

 

  • денсаулық сақтау технологияларын және білім беру үдерісін

психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мүмкіндіктерін пайдалану;

 

—    оқушылардың оқу үдерісінде өздік жұмыс істеуге, өзін — өзі

ұйымдастыруға, өзін — өзі көрсетуге, өздігінен рефлексия жасауға, өз

бетімен білім табуға, өзідігінен дамуға дағдаларын дамыту;

 

  • білім беру үдерісіне этномәдени компонентін енгізуін қамтитын жағдай жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Бағдарламаны жүзеге асыру  мерзімдік жоспары және  негізгі кезеңдері

 

Жылдар 

 

Басым бағыттар

 

Жұмыс мазмұны

 

        Күтілетін нәтижелер

   1 –кезең

 

2018 – 2019

оқу  жылдары

Мектепті дамыту модельдерін жеке бағыттар бойынша әзірлеу және түзету. Түрлі  әдістерді  зерттеп, меңгеру негізінде педагогикалық және әдістемелік шеберлікті жетілдіру,

Аудандық білім беру мекемелерімен  этномәдени тәрбиелеу және оқыту жөнінде материалдарын жинақтау мақсатында бірегей жұмысты ұйымдастыру.

Оқушылардың білім сапасын арттыру.

Элективтік пәндер тізімін құрастыру.

Медициналық-әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу және оқушыларды кешенді атаулы қолдау. Жұмыс дәптері тұрғысында «Этномәдени білім беру және тәрбиелеу- оқушыларға білім беру сапасын арттыру факторы ретінде» оқу құралын шығару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылдар

 

Басым бағыттар

 

Жұмыс мазмұны

 

Күтілетін нәтижелер

2-кезең

 

2019 – 2020

оқу жылдары

Мектеп материалдық инфрақұрылымын модернизациялау.

Жеке бағыттар бойынша жаңа даму деңгейіне шығу.

Компьютерлік бағдарламалау базасын жаңарту.

Әдістемелік әдебиеттерін сатып алу.

Жеке  кабинеттерді  жөндеу.

Жалпы  жұмысты ұйымдастыру  үшін оргтехниканы сатып алу.

Медициналық   кабинетті жөндеу.

Арнайы кабинеттер үшін жабдықтарды сатып алу:

көпфункционалдық кабинеттерін ұйымдастыру.

Оқу кабинеттерін  компьютерлеу арқылы  оқушылардың  білім  сапасын  арттыру.

Мектепте этномадени  ортасын қалыптастыру  мақсатында  этномәдени тәрбиелеу  жағдайларын  ұйымдастыру.

Оқушылардың  әлеуметтік — еңбек құзыреттерін  қалыптастыруға жағдайлар жасау.

Мектеп фасадын  эстетикалық  жағынан безендіру, білім беру ортасын белгілі қалыпқа келтіру.

Оқу — танымдық және әлеуметтік құзыреттерін қалыптастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылдар

 

Басым бағыттар

 

Жұмыс мазмұны

 

Күтілетін нәтижелер

3-кезең

 

2020 – 2021

оқу жылы

Жұмыс нәтижелерін енгізу және тарату Этнографиялық мұражайын ұйымдастыру;

Этномәдени білім беру және тәрбиелеу жұмысын үйлестіру мақсатында мектеп әдістемелік кеңесін құру. Кеңес осы жұмыс бағыты бойынша кеңес беру және әдістемелік сүйемелдеу қызметтерін атқарады.

«Мәңгілік ел — мәңгілік тіл» бағдарламасы шеңберінде этномәдени білім беретін және тәрбиелейтін мектеп жұмысын ұйымдастыру.

Арнайы кабинеттерін жабдықтау және ашу.

Бағдарламаны жүзеге асыру жұмыс нәтижелері бойынша әдістемелік құралдарын басып шығару.

Тұтас этномәдени білім беру және тәрбиелеу ортасын қалыстастыру. Ауыл тұрғындары үшін экскурсияларды ұйымдастыру.

Тұтас этномәдени білім беру және тәрбиелеу ортасын қалыстастыру.

Мектеп құрамдас бөлімшесі ретінде оқушыларды этномәдени тәрбиелеу және оқыту орталығын ашу.

Білім беру жүйесін мектеп бағдарламасын орындаумен ұштастыра ұйымдастыру.

Мектепте этномәдени ортасын қалыптастыру мақсатында арнайы кабинет ашу.

Жаңа тәжірибені білім беру ортасында тарату.

 

 

 

Барлық оқу деңгейлеріне әзірленіп, енгізілетін 

                                    элективті курстарэлективтік курстар ін элективтік ку

  • «Халық ауыз әдебиеті»;
  • «Ертегілер әлемінде»;
  • «Павлодар өнірінің мәдени мұрасы »;
  • «Тіл мәдениеті».
  • «Ұлттық мұра»
  • «Павлодар өңірінің ақын-жазушыларының шығармашылығы»

 

 

Арнайы курстарды енгізу арқылы  оқушыларға тарихты  әйгілі жерлестердің тағдыры арқылы қарастыруға мүмкіндік беріледі, оқушылар Қазақстанның даму ерекшеліктерін салыстыра отырып, еліміздің жалпы дүниежүзілік тарихи, экономикалық және мәдени кеністікке қатысуын дұрыс түсінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогикалық  кеңестер

 

 

 

Тақырыбы

 

 

Мерзімі

 

Жауапты

1 «Этномәдени білім беру  және тәрбиелеу — оқушыларға  білім беру сапасын арттыру факторы ретінде» 2018-2021 жылдарға арналған даму бағдарламасының мазмұнын талқылау, жоспарын бекіту. қараша

2018 жыл

Мектеп әкімшілігі
2 Этномәдени білім берудің  сипаттамасы  және  оның негізгі  категориялары: этномәдени даму, этномәдени тәрбие,этномәдени оқыту.Баяндама Қаңтар

2019 жыл

Мектеп директоры А.Молдахметова
3 «Этномәдени білім беру  және тәрбиелеу — оқушыларға  білім беру сапасын арттыру факторы ретінде» даму бағдарламасын  іске асыру  жолдары.Баяндама Тамыз

2019 жыл

Оқу ісінің меңгерушісі

А.Ибраева

4  «Мектеп  жұмысын  халық педагогикасымен  ұштастыру»

 

Наурыз

2020 жыл

Бастауыш сынып М.Кишкеналина
5 «Мәңгілік ел – мәңгілік тіл» Қаңтар

2020 жыл

Қазақ тілі мұғалімі Д.Баужанова
6 «Этномәдени  білім берудің  білім сапасына әсері»  Мониторинг

 

Желтоқсан

2020жыл

Мектеп әкімшілігі
7 «Этномәдени білім беру  және тәрбиелеу — оқушыларға  білім беру сапасын арттыру факторы ретінде» даму бағдарламасының  қорытындысы.

 

Мамыр

2021 жыл

Мектеп әкімшілігі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image
Абай Кунанбаеву 175 лет
image
Женіс лентасы
image
ҚР конституциясының 25 жылдығы
image
Балалар жылы

image