«Развитие функциональной грамотности учащихся с применением эффективных педагогических технологий как путь повышения качества знаний»
презентация
18.02.2021 ж. мектепте педкеңес өтті. Тақырыбы: «Білім сапасын арттыру жолы ретінде тиімді педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту».
Педкеңестің мақсаты:
1.»Функционалдық сауаттылық»түсінігін ашу.
2.Тиімді педагогикалық технологиялар арқылы мектеп педагогтарының оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамыту мәселелерін қарастыру.
Педкеңестің жоспары.
I. педкеңес тақырыбына шығу
II. Баяндамашылардың сөз сөйлеуі:
1. «Оқушылардың функционалдық сауаттылығы» (Г.А.Жанкаринова, мектеп директоры)
2. «Педагогикалық технологияларды қолдана отырып, бастауыш сыныптарда функционалдық сауаттылықты дамыту» (Урузбаева А.А., бастауыш сынып мұғалімі).
3. «Білім сапасын арттыру жолы ретінде тиімді педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» (Даулетбаева Р.К., химия және биология мұғалімі).
4. «Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудағы» Орыс тілі»,» Орыс әдебиеті» пәндерінің рөлі » (орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Маркова М.М.).
5. «Тарих сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» (Жаксыбаева Д.с., тарих мұғалімі).
III. МӘ басшыларының баяндамалары: функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша ұсынымдар.
IV. Педкеңестің шешімі
Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша ұсынымдар
1. Оқу процесі оқушының өз іс-әрекетінің нәтижелері үшін тәуелсіздігі мен жауапкершілігін дамытуға бағытталған.
2. Топтық жұмыстың өнімді түрлерін пайдалану; ынтымақтастықта оқыту (командалық, топтық жұмыс);
3. Арнайы белсенді, әрекеттік, «субъект-субъект», тұлғалық-бағдарлы, дамытушы білім беру технологияларын қолдану (жаңа білімді игерудің проблемалық-диалогтық технологиясы, жобалау қызметінің технологиясы, «Оқу жағдайлары» негізінде оқыту, оқытудың деңгейлік саралануы, әртүрлі деңгейлік оқыту, сыни ойлау, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау технологиясы).
4. Қызметті ұйымдастыру-мақсат қою, қызметті бақылау және бағалау тәсілдерін анықтау, оқу ынтымақтастығы.
5. Ақпаратпен жұмыс; оқу модельдерімен жұмыс; белгі-символикалық құралдарды, шешімнің жалпы схемаларын пайдалану; салыстырудың, талдаудың, жинақтаудың, жіктеудің логикалық операцияларын орындау, ұқсастықтарды белгілеу, ұғымға келтіру.
6. Сенімділік, табысқа деген сенімділік ортасын құру.
Педкеңестің шешімі:
1. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша мектеп білімінің барлық сатылары мен барлық пәндерін оқыту үшін ұсынылған әдістемелік ұсыныстарды қолдану (мектеп педагогтері, тұрақты);
2. Ауданның, облыстың басқа мектептеріндегі әріптестерінің озық педагогикалық тәжірибесін, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша әлемдік тәжірибені зерделеу және пайдалану (мектеп педагогтері, тұрақты);
3. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды қамтамасыз ететін технологияларды педагогтердің қызметіне енгізу (мектеп педагогтері));
4. Сабақта қолдану үшін функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға жауап беретін тапсырмалар банкін құру (пән мұғалімдері, 2020-2021 оқу жылының 4 тоқсаны).