2019 жылғы 04.11 Жүктеу
Қарау

«Өзін-өзі тану» пәнінен нормативті-құқықтық құжаттар

І.  «Өзін-өзі тану» пәнін басқаратын әкімшілік:

  1. Нормативті құжаттар  — барлық нормативті актілер, бұйрықтар,  Заңдар, ережелер, хаттар және т.б.)
  2. Есеп-қисап құжаттары – пән бойынша барлық есеп құжаттары (сапалы құрам, педагогтардың курстық дайындығы, курстық дайындықтың перспективалы жоспары, пән бойынша перспективалы жоспары, кабинет куәлігі,  оқушылардың өзін-өзі ұстау ережесі т.б.
  3. «Өзін-өзі тану» пәні бойынша талдау құжаттары
  4. «Өзін-өзі тану» пәні бойынша  жалпы құжаттар (байқауларға, конференцияларға қатысу, рухани-адамгершіліктәрбиелеу бойынша кезеңдік баспа, кіріс-шығыс құжаттары және  т.б.)

  1. Нормативтік құжаттар:

— ҚР-ның Конституциясы

— «ҚР бала құқығы туралы» ҚР Заңы

—  «Бала құқығы туралы» Конвенция

—  жастар саясаты туралы заң(27.07.2007ж.жағдай бойынша өзгертулермен)

— 2011-2020жылдарға ҚР білім беруді дамыту мемлекеттік бағдарламасы

—  «Өзін-өзі тану» пәні бойынша  ҚР БМЖМС 2.3.4.01 -2010 білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

— «Өзін-өзі тану» оқу пәнін енгізуді ұйымдастыру туралы бұйрық

—  26.12.2005ж. бекітілген «Өзін-өзі тану» кабинеті туралы ереже

— «Өзін-өзі тану» кабинетін жабдықтау жөніндегі ұсыныс

—  «Өзін-өзі тану» пәні бойынша 1-11-сыныптарда типтік оқу бағдарламасын бекіту туралы 2010ж. 17-ақпандағы ҚР Білім және ғылым Министрінің №71 бұйрығы

— 2010ж. 9-ақпандағы ҚР Білім және ғылым Министрінің «2010ж. сәуірдегі ҚР Білім және ғылым Министрінің «2010 – 2011 оқу жылында ҚР Білім және ғылым Министрінің білім беру ұйымдарында қолдануға ұсынылған оқулықтар тізімін бекіту туралы»  №152 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы» №160 бұйрығы

—  2010ж. 5-сәуірдегі ҚР Білім және ғылым Министрінің «2010 – 2011 оқу жылында ҚР Білім және ғылым Министрінің білім беру ұйымдарында қолдануға ұсынылған оқулықтар тізімін бекіту туралы»  №152 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы бұйрығы

—  2010 – 2011 оқу жылы «Өзін-өзі тану» пәнін білім ұйымдарында жаппай енгізу туралы ақпарат (2010ж. 30-маусымдағы № 1 хаттама)

ІІ. «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімдерінде

—  өзін-өзі шыңдаудағы келешекке арналған жоспар

— «Өзін-өзі тану» пәні бойынша  ҚР БМЖМС 2.3.4.01 -2010білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты

— «өзін-өзі тану» пәні бойынша  оқу бағдарламасы

— «өзін-өзі тану»пәнібойынша  сабақ  жоспары

— кабинеттіңқұжаты

— әрбіроқушыныңпортфолиосы

—  өзін-өзі тану мұғалімінің  портфолиосы

— пәнбойыншаүнтаспалар  мен  бейнетаспалар

— «өзін-өзі тану» пәнібойынша  дидактикалықжәнекөрнекілікқұралдар

«Өзін-өзі тану» кабинетінің жабдықталуы бойынша ұсыныстар 

«Өзін-өзі тану» кабинеті әдістемелік ұсыныстар негізінде және жұмыстың мазмұнының талаптары мен пән кабинетінің құрылғылары мен безендірілуіне сәйкес  жасалды. Арнайы кабинеттің болуы, оның құрылғылары мен жасақталуының өзгешелігі «Өзін-өзі тану» пәні бойынша  оқу-танымдық еңбекті ұйымдастырудың нәтижесі мен сапасына  айтарлықтай әсер етеді.

«Өзін-өзі тану» кабинеті –бұл тұтастай рухани-адамгершілік білімді және сабақты ұйымдастыру үшін қолайлы жағдай жасайтын өзін-өзі пәнінің оқу бағдарламасын жүзеге асыратын білім беру жүйесінің оқу-тәрбие бөлімін ұйымдастыру болып табылады:

  • оқу материалын құнды көңіл-күймен қабылдауды қалыптастыру;
  • ұлтаралық қатынасты дамыту;
  • ойлау еңбегін жетілдіру;
  • оқу сабақтарының дәстүрлі емес түрлерін ұйымдастыру;
  • құрылғыларды, мульти-бейневизуальды заттарды, оқыту және дидикатикалық материалдарды кешенді қолдану  .

Өзін-өзі тану оқу кабинетіне  жалпы  талаптар

  • оқу алаңына балалар мен мұғалімнің еңбегі мен көңіл-күйін арттыратын  эстетика, көркем құрылымдық (дизайн) элементтердің есебінен қолайлы психологиялық жағдай  құру
  • үй өсімдіктері мен гүлдердің болуы.
  • терезе перделерінің немесе жалюзилердің, еденде кілем немесе алашаның болуы.
  • эргономикалық, физиологиялық, санитарлы-гигиеналық, эстетикалық, психологты-педагогикалық талаптар есебімен кабинетті сәйкес жиһазбен жабдықтау
  • кабинетті қажетті   мулъти-бейневизуальды оқыту заттарымен, оқу және анықтама әдебиеттерімен жабдықтау •     мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларында  оқу үшін ойыншықтардың болуы
  1. Өзін-өзі тану кабинетіне   санитарлы-гигиеналық жәнеэстетикалық талаптар. 

Өзін-өзі тану кабинеті:

  • 10-15 оқушы еркін сыйятындай, аумағы 36  шаршы метрден аз болмауы керек;
  • 2-3 функциональды аумаққа бөлінуі тиіс:мұғалімнің жұмыс орыны, оқушының жұмыс орыны (белсенді жұмыс және  сенім байланысы аумағы, сонымен қатар жобалық шығармашылық жұмыстарды орындау аймағы);
  • уақытылы санитарлы-гигиеналық нормаларға жауап береді  (жарықтану, жылу, желдеткіш, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай жиһаз);
  • дизайнға сәйкес арнайы түске сәйкес келуі керек.

  1. Өзін-өзі тану кабинетін безендіру талаптары.

2.1.Өзін-өзі тану кабинетін безендіру үшін ұсынылады:

2.1.1.   С.А.Назарбаеваның рухани-адамгершілік білім беру жобасы авторының қоғамдық еңбегі туралы баяндайтын стенд

2.1.2.стендте туған өлкенің табиғатын көрсететін балалардың суреттері мен фотолары

2.1.3.  өзін-өзі тану сабағындағы балалардың еңбегін көрсететін сынып бұрышы, туған күн иелерін құттықтау.

2.2. оқу-тақырыптық жоспардың бөлімдерімен оқушылардың жас ерекшеліктеріне орай өзін-өзі тану кабинетінің қабырғасын безендіру.

2.2.1.мектепалды даярлық тобының балалары үшін қабырғадағы  суреттерде, панноларда өзін-өзі тану пәнінің мазмұны көрінуі тиіс;

2.2.2   бастауыш сынып оқушылары үшін балалардың шығармашылық жұмыстары тольырылған стендтар мен паннолар ұсынылуы тиіс;

2.2.3.   арнайы стендта өзін-өзі тану пәнінің рухани-адамгершілік бағытындағы  ата-аналармен жұмыс көрінуі тиіс.

2.3.Кабинет саны:

2.3.1.   оқушылардың шығармашылық жұмыстары презентациялары мен жұмыстары үшін тақталар мен флипчаткалар,  магнит ұстағыш;

2.3.2 белсенді жұмыс аймағында 4-6 адамға арналған дөңгелек және доғал  формадағы үстелдар;

2.3.3.оқушылар үшін жеңіл пластмасса үсталдер;

2.3.4.жоғары сынып оқушылары мен студенттер үшін офистік жартылай жұмсақ орындықтар;

2.3.5.   рухани-адамгершілік жөніндегі кітапханалық, шығармашылық  жұмыстар, дидактикалық және әдістемелік материалдар, бейне және бейнематериалдар, кеңсе жабдықтарын сақтайтын шкафтар мен сөрелер;

2.3.6.   мүмкіндігінше музыкалық аппараттар, бейнемагнитафондар, бейнепроекторлар, бейнекамералар, компьютерлер, сандық фотоаппараттар;

2.4. жылы, ашық сары, ашық сарғыш, пілдің сүйегіндегідей  түстерді қолдану.

  1. Өзін-өзі тану кабинетін оқу-әдістемелік қамту талаптары.

3.1.   Өзін-өзі тану кабинетін оқу-әдістемелік қамту үшін міндетті түрде:

  • нормативті-құқықтық құжаттар (ҚР-ның Білім және ғылым министрінің бұйрықтары,  пәнді оқыту стандарты,тақырыптық жоспарлар);
  • көрнекілік заттар (карталар, плакаттар, портреттер, суреттер және т.б.
  • барлық  деңгейдегі рухани-адамгершілік білім беру үшін  оқу әдістемелік-кешен;
  • сабақ жоспарының папкалары;
  • дидактикалық таратпа материалдары;
  • диагностика нәтижесі  бойынша аналитикалық есептер;
  • рухани-адамгершілік білім беруді дамыту бойынша тәжірибе алмасу семинарлары, конференциялар материалдары;
  • Бейне және үнтаспалар, компьютерлікдискілер мен   дискеттер;
  • рухани-адамгершілік туралы мен әдістемелік әдебиеттер.1

3.2. Сабақ өткізу үшін кабинетте өзін-өзі тану кабинетінің сабақ кестесін қою.

  • оқу кабинетінің жұмыс кестесі;
  • жеке сабақ, кеңес беру кестесі.

3.3. Келесі құжаттар болуы керек:

  • құрылғылар, әдістемелік кітаптардың, дидактикалық материалдардың  көрсетілуімен кабинеттің куәлігі;
  • кабинетте жұмыстың  қауіпсіздік техникасы ережесі;
  • нақты оқу жылына кабинеттің дайындығы туралы әдістемелік бірлестіктің шешімінің хаттамалары.
  1. Кабинеттің жұмысын бағалау.
  • өзін-өзі тану кабинеті басқа да тәртіптегі кабинеттермен қатар смотрға қатысад  (білім ұйымының жоспары бойынша);

Смотр қорытындысы бойынша ең жақсы кабинет анықталады.

Өзін-өзі тану бойынша сабақ пен сабақ сараптамасы  және талдау сызбасы:

Мектепке дейінгі және бастауыш  мектептегі білім беру

                      Құрастырушы:  Чеснокова Н.П.,Қарағанды обл ББҚБА және ҚДИ

Эксперимент мақсаты: педагогтың жоспарланған нәтижесін шынайы нәтижемен салыстырып, анықтау:

1)     жетістіктер мен олқылықтар себептері;

2)     сабақтың құрылымын бағалау,  мақсатқа жетуді  көрсететін негізгі кезеңді анықтау;

3)      оқыту мен тәрбиелеу түрлері мен әдістерінің таңдау тиімділігін бағалау; әдістерді қолданудың басты функциялары;

4)      сабақтың жетілдіру немесе тәрбиелеу туралы қорытынды жасау.

 

image
Абай Кунанбаеву 175 лет
image
Женіс лентасы
image
ҚР конституциясының 25 жылдығы
image
Балалар жылы

image